Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jde ale taky o to, že tu laťku u země teď může překročit kde kdo. Nejsem první, kdo na to přišel, ale je třeba na to myslet. Karma.

5 0
možnosti
JL

Dal jsem Vam karmu,R^R^R^. Zaslouzite si ji, a mate pravdu, po Zemanovi uz muze byt jen lepe!

7 0
možnosti
VH

Pozor, to bych netvrdil.

Já už se nedivím ničemu, takže bych se ani nedivil, kdyby v příští prezidentské volbě, kdy Zeman nebude kandidovat (snad), jeho voliči dali hlas třeba zrovna Soukupovi.

2 0
možnosti
MV

Jasně a stručně. Navíc s humorem. To se cení. Karma

10 0
možnosti
PK

Justice byla vždy pod tlakem politiků a není tomu ani dnes , stačí připomenout případ jednoho prince, který zde zneužíval mladistvé....a i když Milošek není můj oblíbenec, tak si nemyslím, že vše co vyřkne je hloupé a vulgární, zrovna jako si to nemyslím o Havlovi a Klausovi.To spíše vypovídá cosi o Vás..

5 1
možnosti
MB

menuji se Miloš a jsem vašim poradcem - Kdo má nesnáze, dostavte se! Obor - Investice - Do přehrady v Kyrgyzstánu již nevkládejte, Lesy - Jak vykouřit Kůrovce, Úpravy zahrad a krajiny - Tudy povede říční tok a tam bude most, Huawei brát - bezpečné, sám Propaguji nese to, Práce s chemikáliemi - Jak vyrobit Novičok v malém množství, Soudnictví - neřešte - měl jsem již omluvit 7x , Literatura - Peroutka je závadný, odkaz vlevo dole, Bezpečnost - K ničemu Mynář je spolehlivý, Lékařství - Kouření neškodí a cukrovka odhází sama, Jsem dobrák - Služby oceňuji , Soukupovi jsem koupil Barrandov - rád si zaplkám. Zoologie - vím,kde bydlí Blboun nejapný. Prostředky za služby vkládejte do prázdné schránky, která mi zbyla po SPO. Strana k ničemu - Sponzorská schránka dobrá ... Těším se z vaší přízně - Váš neomylný a vševědný Miloš ... :-)

12 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2421x
Výtvarník, literát, člověk na cestě... Více z tvorby na www.stipsky.com

Seznam rubrik