Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po přečtení vašeho článku jsem si vzpomněl na doktora Štrosmajera a jeho citát o holubičce.

0 0
možnosti

Hmm, čista, citlivá básnická duše promluvila.......8-o

3 0
možnosti

Pochybuji o psychickém zdraví autora tohoto neskutečně hloupého článkuRvRvRv

7 1
možnosti

J89i24ř38í 31F68o75g19e66l

1. 5. 2020 22:29

Je logické, že hlouposti píší hlupáci. Někteří častokrát......

4 0
možnosti

P59e93t96r 17L93u14k13e74š

1. 5. 2020 22:22

Literární výlev mě zvedl ze židle, probudil temné pudy a dlaň jsem láskyplně stulil v pěst.

Na druhou stranu si říkám, že bude dobré tenhle etalon blbosti zachovat.

7 0
možnosti

Něco tak hloupého, bezohledného a sebestředného jsem už dlouho nečetl. Něco tak hloupého, bezohledného a sebestředného jsem už dlouho nečetl. Něco tak hloupého, bezohledného a sebestředného jsem už dlouho nečetl. Něco tak hloupého, bezohledného a sebestředného jsem už dlouho nečetl. Něco tak hloupého, bezohledného a sebestředného jsem už dlouho nečetl.

4 1
možnosti
Foto

J81a14n 89Š83i95k

1. 5. 2020 22:07

Mluvíte o svobodě a soudíte druhé. Víte vážený pane, že jsou obézní lidé třeba tací, kteří mají typ cukrovky za který si nemohou? Epidemiologové honí sněžného muže podle Vás. Oni říkají, že o tom viru ví málo, skoro nic. Za to Vy víte všechno, viďte. Mluvíte o svobodě, ale podle mě o ní nevíte nic. Skutečně svobodný člověk by nenapsal takový nenávistný a sobecký výplod. Hezký večer

11 0
možnosti

V pořádku. Moje žena má astma. Když ji nakazíte, tak si vás najdu. Já zase vyznávám svobodu vendety.

12 0
možnosti
Foto

Tělo to žádá, tělo to potřebuje. Nikdy nemůžete se cítit být kompetentní posoudit, jaká váha je pro daného jedince ta optimální pro jeho zdraví.

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2421x
Výtvarník, literát, člověk na cestě... Více z tvorby na www.stipsky.com

Seznam rubrik